Názov školy | Základná škola Trenčianska Teplá |
Adresa školy | Ul. J. Braneckého 130/15 |
Telefón | 0326591348 |
zs.trencianskatepla@stonline.sk | |
Zriaďovateľ | Obec Trenčianska Teplá |
Priezvisko, meno | Telefón | Služ. mobil | ||
---|---|---|---|---|
Riaditeľ | Mgr. Ivana Majorošová | 032/6591348 | zs.trencianskatepla@stonline.sk | |
ZRŠ | Mgr. Mária Masárová | |||
ZRŠ | ||||
ZRŠ |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | |
---|---|---|
predseda | Mgr. Libuša Čermáková | |
pedagogickí zamestnanci | Mgr.Viera Damboráková | |
ostatní zamestnanci | Peter Kadlec | |
zástupcovia rodičov | Ján Frydecký | |
Ľubomír Gallo | ||
Hana Joštová | ||
Mária Robotová | ||
zástupca zriaďovateľa | Milan Kubík | |
Ing.Milan Hudcovský | ||
Martin Kyjac | ||
deleg. zást. | Mgr. Marek Hriadel |
Názov MZ a PK | Vedúci | Zastúpenie predmetov | Poznámka |
---|---|---|---|
1.stupeň | Mgr. Viera Damboráková | ||
Slovenský jazyk,cudzie jazyky | Mgr. Beáta Vavrová | SJL, AJ, NJ | |
Matematika | Mgr. Libuša Čermáková | M,F,Tchv | |
Prírodovedné predmety | Mgr. Andrea Matúšová | Z,D.P,Ch, | |
Výchovy | Mgr. Jana Zigová | Vv, Hv, Tv, Ev,Ov, VMaR |
Počet žiakov školy: 223
Počet tried: 11
Podrobnejšie informácie:
Ročník: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
počet tried | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 11 |
počet žiakov | 35 | 33 | 24 | 17 | 24 | 29 | 20 | 23 | 18 | 223 |
z toho ŠVVP | 1 | 1 | 1 | |||||||
z toho v ŠKD | 27 | 16 | 14 | 3 | 60 |
Počet zapísaných prvákov k 30.6.2007: 36/17
Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2007: 35 /17
Počet detí s odloženou školskou dochádzkou: 6/0
Ukončenie školskej dochádzky na ZŠ k 30.6.2008 : 24/9
Nižší ročník | 5.roč. | 6.roč. | 7.roč. | 8.roč. | 9.roč. | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet žiakov |
Gym 8.roč | Gym 6.roč | Gym 4.roč | SOŠ | SOU | OU | Iné | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prihlásení | 2 | 1 | 6 | 11 | 4 | |||
prijatí | 2 | 1 | 6 | 11 | 4 | |||
% úspešnosti | 100% | 100% | 100% | 100% | 100% |
Trieda | AJ | D | EV | F | HV | CH | I | M | NV | NJ | OV | PP | PV | Pr | P |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 1,59 | ||||||||||||||
II.B | 2 | ||||||||||||||
III. | 1,53 | 1,88 | 1,4 | 1,25 | |||||||||||
IV. | 1,53 | 1,76 | 1 | 1,29 | |||||||||||
V. | 2,35 | 1,75 | 2,88 | 2,14 | 1,54 | ||||||||||
VI. | 2,79 | 2,07 | 2,86 | 3 | 1,6 | 1,66 | |||||||||
VII. | 2,91 | 2,74 | 3,21 | 3,37 | 2,88 | 2,16 | |||||||||
VIII. | 2,94 | 2,04 | 3,13 | 2,74 | 3,3 | 2,5 | 2,26 | ||||||||
IX. | 3,36 | 2 | 2,78 | 3,17 | 3,5 | 3 | 2,67 | ||||||||
I.A | 1,11 | ||||||||||||||
I.B | 1,29 |
Trieda | Prv | SJ | Spr | TchV | TV | Vl | VV | Z |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 1,29 | 1,53 | 1 | |||||
II.B | 1,8 | 2,2 | 1 | |||||
III. | 1,83 | 1 | 1,25 | |||||
IV. | 1,47 | 1 | 1,41 | |||||
V. | 2,17 | 1,04 | 2,38 | |||||
VI. | 2,48 | 1,17 | 2,48 | |||||
VII. | 2,58 | 1,32 | 2,37 | |||||
VIII. | 2,48 | 1,3 | 1,96 | |||||
IX. | 2,83 | 1,22 | 2,78 | |||||
I.A | ||||||||
I.B |
Trieda | Počet | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní |
---|---|---|---|---|
II.A | 18 | 17 | 1 | 0 |
II.B | 15 | 15 | 0 | 0 |
III. | 24 | 24 | 0 | 0 |
IV. | 17 | 17 | 0 | 0 |
V. | 24 | 22 | 2 | 0 |
VI. | 29 | 26 | 3 | 0 |
VII. | 20 | 19 | 1 | 0 |
VIII. | 23 | 17 | 6 | 0 |
IX. | 18 | 17 | 1 | 0 |
I.A | 18 | 18 | 0 | 0 |
I.B | 17 | 17 | 0 | 0 |
Trieda | Počet | Zamešk. hod. | Zam. na žiaka | Ospravedlnené | Ospr. na žiaka | Neospravedlnené | Neosp. na žiaka |
---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 18 | 725 | 712 | 13 | |||
II.B | 15 | 795 | 53,00 | 795 | 53,00 | 0 | 0,00 |
III. | 24 | 1323 | 55,13 | 1323 | 55,13 | 0 | 0,00 |
IV. | 17 | 1315 | 77,35 | 1315 | 77,35 | 0 | 0,00 |
V. | 24 | 1440 | 60,00 | 1440 | 60,00 | 0 | 0,00 |
VI. | 29 | 2768 | 95,45 | 2389 | 82,38 | 379 | 13,07 |
VII. | 20 | 833 | 820 | 13 | |||
VIII. | 23 | 2240 | 97,39 | 2121 | 92,22 | 119 | 5,17 |
IX. | 18 | 1684 | 93,56 | 1666 | 92,56 | 18 | 1,00 |
I.A | 18 | 721 | 721 | 0 | |||
I.B | 17 | 814 | 814 | 0 |
Názov | Počet žiakov | Úspešnosť v % |
---|---|---|
Monitor SJL | 18 | 56,3 |
Monitor MAT | 18 | 45,8 |
Učebný variant | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet tried v ročníku | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 11 |
Variant1.,2.,3. | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Predmet | Ročník | Počet skupín | Počet hodín týždenne |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | 1. | 2 | 1 |
Anglický jazyk | 2. | 2 | 1 |
Nemecký jazyk | 1. | 1 | 1 |
Nemecký jazyk | 2. | 1 | 1 |
Učebný variant | Trieda | Predmet | Počet hodín v týždni |
---|---|---|---|
Variant 2 | 7.roč. | cudzie jazyky | 1 |
Variant 2 | 8.roč. | matematika | 1 |
Variant 2 | 9.roč. | cudzie jazyky | 1 |
Počet tried | Počet žiakov | Počet individ. integrovaných | |
---|---|---|---|
Prvého ročníka | 2 | 35 | |
Bežných tried | 9 | 188 | 3 |
Pracovný pomer
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. |
---|---|---|
TPP | 18 | 4 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 15 | 15 | |
vychovávateľov | 2 | 2 | |
asistentov učiteľa | 1 | 1 | |
spolu | 18 | 18 |
Trieda | Predmet | Počet hodín týždenne |
---|---|---|
5.,6.,7.,8.,9. | dejepis | 10 |
7.,8.,9. | občianska výchova | 4 |
8. | technická výchova | 2 |
Ďalšie vzdelávanie | Počet absolventov | Počet študujúcich |
---|---|---|
1.kvalifikačná skúška | 1 | |
2.kvalifikačná skúška | 1 |
Škola prezentuje svoje aktivity na internetovej stránke.
V rámci Dňa rodičov a školy škola spolupracuje so strednými školami v kraji. Študenti spoločne so svojimi pedagógmi prezentujú svoju školu, učebné odbory.
V mesiaci december našu školu navštívil Mikuláš so svojimi dobrotami pre malých a veľkých.
Január sa niesol v znamení karnevalu a školského plesu, na ktorom býva nemalá účasť.
Zápis detí do 1.ročníka sa uskutočnil v spolupráci s pani učiteľkami z miestnej materskej školy.
Deti z materskej školy počas celého školského roku navštevovali počítače a telocvičňu.
Počas jarných a letných prázdnin sme uskutočnili tábory detí s dennou dochádzkou.
V mesiaci apríl prebehla u nás okresná súťaž "Na bicykli bezpečne".
Počas školského roka sme pripravili množstvo súťaží ako sú Olympiáda z Anglického jazyka, Nemeckého jazyka, Slovenského jazyka, Biblická olympiádda, Geografická olympiáda Hviezdoslavov Kubín, Pytagoriáda, korenšpodenčná súťaž Klokan a Expert.
Koordinátorka pre protidrogovú činnosť zorganizovala celoročnú súťaž Šťastná rodina a Život bez drogy.
V obvodnom kole Hviezdoslavovho Kubína sme získali 3.miesto, v Pytagoriáde a Geografickej olympiáde sme mali v okresnom kole úspešných riešiteľov.
Každoročne sa zapájame do súťaže Detský čin roka.
V okresnom kole futbalovej súťaže Mac Donald sa naši žiaci 3.a4.ročníka umiestnili na 4.mieste.
Na bicykli bezpečne sa naši žiaci prebicyklovali až na krajskú súťaž, kde sa umiestnili na 6.mieste
V stolnom tenise žiačky postúpili až do celoslovenského kola a v Trnave získali 4.miesto.
Mladšie žiačky vo florbale sa v celoslovenskom kole umiestnili na 3.mieste.
Deti s vyučujúcimi pripravili program v obci Vítanie jari, Deň matiek, Deň kalokagatie.
Stretnutie s deťmi z Uherského Ostrohu pri príležitosti slávnostného otvorenia multifunkčného ihriska za prítomnosti predsedu vlády Roberta Fica, poslankyne NR SR Ing. Košútovej a ďalších vzácnych hostí nám priniesol veľa zábavy a potešenia.
Najlepší z najlepších boli odmenení trojdňovým pobytom v Podhradišti a výletom do Bojníc.
V našej škole sa uskutočnili aj krajské kolá v recitačnej súťaži Šaliansky Maťko a olympiáda v Matematike.
V školskom roku 2007/08 sa vyzbieralo 23 550,5 kg papiera.
V školskom roku 2007/2008 boli školou vypracované projekty:
Elektronizácia a revitalizácia školských stravovacích zariadení, Otvorená škola
- Oblasť športu, Jazykové laboratórium, Elektronizácia a revitalizácia školských
knižníc.
Úspešný je projekt Elektronizácia a revitalizácia školských
knižníc, kde sme získali finančnú čiastku 100 000 Sk. Projekt sa začína
realizovať v školskom roku 2008/09.
Dátum poslednej inšpekčnej kontroly: 07.03.2007 -
12.03.2007
Druh inšpekcie: Komplexná inšpekcia
Veľmi dobrá úroveň:
-upevňovanie spolupatričnosti a budovanie tradícií
školy
- ponuka krúžkov a záujmových aktivít
Dobrá úroveň:
- delegovanie kompetencií na pedagógov
-vybavenie mapami, nástennými tabuľami a výpočtovou technikou
Priemerná úroveň:
- funkčnosť spätnej väzby vnútroškolskej kontroly
Závery :
Celková úroveň pedagogického, procesu,
podmienok výchovy a vzdelávania v základnej škole je vyššia ako výsledky
komplexných inšpekcií v školskom roku 2005/06 v Slovenskej republike a v
Školskom inšpekčnom centre Trenčín.
Celkové hodnotenie školy je na dobrej úrovni.
(prevaha pozitív, formálne, menejvýznamné vecné nedostatky,nadpriemerná úroveň)
V súvislosti so zabezpečením výchovno-vzdelávacieho procesu
uvádzame nasledovné hodnotenie:
-priestory školy: škola má 12 učební, ktoré sa využívajú na
dennú výuku pre triedy, 13 odborných učební( etická výchova, náboženská výchova,
2 počítačové učebne, hudobná výchova, zemepis, anglický jazyk, nemecký jazyk,
prírodopis, výtvarná výchova, fyzika, chémia, učebňa stolného tenisu), máme dve
telocvične, škoskú jedáleň, 2 oddelenia školského klubu, Knižnica
- zabezpečenie výučby učebnými pomôckami: učebné pomôcky sa
pravidelne dopĺňajú podľa potrieb a požiadavky vyučujúcich. Učebne jazykov sú
doplnené najmodernejšími učebnicami a literatúrou. Nástenné tabule a jazykové
tabuľky sú k dispozícii každému žiakovi.
- stručná analýza súčasného stavu: v súlade so zabezpečením
výchovno-vzdelávacieho procesu je úroveň zabezpečenia učebnými pomôckami,
vybavením kabinetov a odborných učební naveľmi dobrej úrovni. Priestory školy sú
vymaľované a čisté. Väčšina okien v budove je natretá a opravená. Vo všetkých
učebniach sú zakúpené nové lavice a stoličky.
1. Dotácie zo štátneho rozpočtu na žiakov: 7 101 tis
2. Príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným
zabezpečením školy od rodičov alebo inej osoby, ktorá má voči žiakovi
vyživovaciu povinnosť: 57 tis
3. Finančné prostriedky prijaté za vzdelávacie poukazy a spôsob
ich použitia v členení podľa financovaných aktivít: 151 tis.
633 = 146 tis.
637 = 5 tis.
4. Finančné prostriedky získané od rodičov alebo zákonných
zástupcov žiakov, právnických osôb alebo fyzických osôb a spôsob ich použitia v
členení podľa finančných aktivít:
610 = 61 tis.
620 = 23 tis.
633 = 192 tis.
635 = 136 tis.
636 = 58 tis.
637 = 44 tis
5. Iné finančné prostriedky získané podľa osobitných
predpisov:
sponzorské: 1 tis.
Koncepcia rozvoja školy bolavypracovaná na roky 2003- 08.
V školskom roku 2007/08 sme pokračovali v modernizácii školy.
Splnenie ďalších úloh:
- rekonštrukcia strechy kotolne a strechy telocviční so zateplením
- oprava a nátery okien na budove školy
-výmena podlahovej krytiny na chodbách
- rekonštrukcia kotolne
- výmena lavíc a stoličiek v triede
- zabezpečenie kvalifikačného rozvoja pedagogických pracovníkov
formou inovačného a priebežného vzdelávania
V prevencii drogových závislostí sme zorganizovali súťaž Stop
fajčeniu a v boji proti alkoholu deti vypracovali plagát, ktorý je umiestnený na
obecnom úrade.Dalšia činnosť prebieha podľa harmonogramu koordinátora
protidrogovej prevencie.
Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky:
Silnou stránkou školy je :
- kvalifikovaný pedagogický zbor
- veľký výber voľnočasových aktivít
- vysoká úspešnosť žiakov v prijímaní na stredné školy
- škola dosahuje veľmi dobré výsledky najmä v športových súťažiach
Zo 40 základných škôl v okrese sme v celkovom hodnotení skončili
na 11.mieste.
V súťaži Na bicykli bezpečne sa žiaci umiestnili na
6.mieste v rámci kraja.
V stolnom tenise žiačky postúpili až do
celoslovenského kola a v Trnave získali 4.miesto.
Mladšie žiačky vo florbale sa v celoslovenskom kole
umiestnili na 3.mieste.
Oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a
vzdelávania zlepšiť:
Nedostatky pretrvávajú v matematických súťažiach, nakoľko nám
nadané deti odchádzajú na 8-ročné gymnáziá.
Návrh opatrení:
Doučovanie a motivácia žiakov
Podpora krúžkovej činnosti detí o ktorú je veľký záujem
Zapájať čo najviac žiakov do súťaží, aby sme v nich vzbudili
rivalitu a chuť bojovať o čo najlepšie výsledky.
Od 5. ročníka budeme využívať celoslovenské testovanie žiakov zo
Sj a M pod názvom KOMPARO, aby sme kontrolovali priebežnú úroveň vedomostí
našich žiakov v rámci Slovenska
§ 2. ods. 1 j
Projekty
§ 2. ods. 1 k
Výsledky inšpekčnej činnosti
§ 2. ods. 1 l
Materiálno-technické podmienky
§ 2. ods. 1 m
Finančné a hmotné zabezpečenie
§ 2. ods. 1 n
Plnenie stanoveného cieľa
§ 2. ods. 1 o
Úspechy a nedostatky
Názov záujmového krúžku | Počet detí | Počet skupín |
---|---|---|
Športové hry | 32 | 2 |
Stolný tenis | 16 | 1 |
Florbal-dievčatá | 19 | 1 |
Futbal-florbal - chlapci | 28 | 2 |
Počítače - 1.st | 47 | 4 |
Počítače - 2.st | 21 | 2 |
Malá kuchárka | 13 | 1 |
Šach | 12 | 1 |
Anglický jazyk | 16 | 1 |
Tvorivá práca-Sj | 15 | 1 |
Tvorivá práca-M | 50 | 3 |
Basketbal | 12 | 1 |
SPOLU | 281 | 18 |
Spolupráca s rodičmi je na báze Rady rodičov, v ktorej má
zastúpenie každá trieda. Predkladá vedeniu školy jednotlivé námety, podnety a
problémy zo schôdzok rodičov, organizuje spoločné aktivity ako sú Deň rodičov a
školy, Príchod Mikuláša,Rodičovská zábava,Karneval, Deň detí,otvorenie a
ukončenie školského roka. Podieľa sa na odmeňovaní žiakov za úspešnosť v
súťažiach i za výborný prospech. Činnosť zabezpečuje Občianske združenie pod
názvom Združenie rodičov školy pri Základnej škole v Trenčianskej Teplej
Vypracoval: Mgr. Ivana Majorošová
V Trenčianskej Teplej, 25. septembra 2008
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 06.10.2008
Záver